Grus i Mina Ögon

       2009-03-09 @ 21:26:46
Nu har jag suttit i typ.. Två timmar och letat, retusherat och laddat upp bilder. Det tog sin lilla tid, och jag tycker inte alla bilderna är riktiga höjdare, men nu är jag klar iaf. Ni har förmodligen redan sett alla bilderna men om ni är nyfikna på vilka jag valde så kan ni se dem här. Nu hoppas jag att Ulf säger snälla saker till mig för jag tål inte dålig kritik, haha.

Imorgon är vi egentligen lediga men jag ska som sagt ha utvecklingssamtal så det blir inte jättelång sovmorgon för mig. Men det kan ju vara skönt det med, att komma upp tidigt så man hinner göra saker istället för att bara sova bort hela dagen.

Nu ska jag proppa i mig lite popcorn till någon film och sen sova.
Kjamiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback