Värme

       2009-06-24 @ 12:37:13
Och så vakna upp på bra humör igen. Haha åh, jag dör.

Vädret är ju så galet fint så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och jag gick nyss upp. Det är ju lite ångest, men vafan, man får sova när man är tonåring! Vägrar ju ställa klockan på sommarlovet.

Slog en pling till Stintan nyss som inte skulle göra något idag, tack gode gud. Hade ju aldrig pallat vara hemma idag. Så strax ska jag åka in till stan och fixa några ärenden, sen ska vi mötas upp och dra till Vätterstranden. Kanske bada om vi inte fegar ut, annars bara chilla. Äta något skulle vi också göra.

Men först ska jag slänga i min en macka.


Den här frukosten åt jag när det fortfarande fanns rester kvar från plankan
vi åt på studenten. Hade ju inte tackat nej till det nu!


Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Det där ser riktigt mumsigt ut!

2009-06-24 @ 19:09:44
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback