Powernap

       2009-06-10 @ 14:42:46
Idag har vi fikat med fotogruppen, och gett Ulf den där boken. Han verkade bli väldigt glad. Sen marcherade alla treorna i samlad trupp från skolgården bort till Rådhusparken där vi lyssnade på sång och tal. Efter det var det dags för betygsnack. Tre MVG, gött. Har säkert fler, inte haft betygsnack med någon annan lärare.

Jag var helt galet seg efter det så jag åkte hem till Debbie och har sovit någon timme, så nu är jag pepp! Ikväll blir det middag med klassen på Piren och efter det blir det party hela natten. Lite jobbigt med tanke på att jag idag märkte att jag inte har några pengar på kontot. Får se hur jag löser det. Ska få massa löner men har sega arbetsgivare.


Jag och en inte fullt så villig Charlie.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

piren blir trevligt! jag har dock lite feber (OH NO!) men den får gå över helt enkelt, haha. ses ikväll söta du :*

2009-06-10 @ 15:13:49
Postat av: nadine

sötcharlie!

2009-06-10 @ 15:14:53
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Blue Velvet

Nu får du lov att publicera Barbados!!!! =P

Kram

2009-06-10 @ 18:53:01
URL: http://www.bluevelvet.nu
Postat av: The Famous Debbie

haha är det du eller din syster som är kattvakt åt mig egentligen? ;) pussa charlie från mig!

2009-06-10 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback