Nattuggla

       2009-06-22 @ 02:09:54
Ikväll var vi hos Alexs kompisar igen. De är tre snubbar som bor i en asfin, gigantisk lägenhet mitt i stan. Det blir oftast att vi hamnar där eftersom vi är nio pers när vi träffas allihopa. Och som sagt, centralt. Det bev film ikväll igen, dock inga nämnvärda. Sen knallade jag och Alex hem, en skön nattpromenad.

Tidigare ikväll tog jag mig i kragen och skrev in alla mina sommaraktiviteter i min almenacka. Märkte till min förskräckelse att det inte blir lätt att klämma in sommarjobb och två festivaler. Helst skulle jag vilja ta körkort också, en intensivkurs, men det får nog bli till hösten. Men jag ska inte klaga, jag har det hellre så än en tom kalender.

I övrigt hoppas jag verkligen att det är PMS som spökar, för innan idag tänkte jag skriva värsta deppiga inlägget, men just nu känner jag mig rätt fridfull. Det tar på krafterna att göra såna tvärvändningar. Jag förvirrar mig själv.

Imorgon åker jag hem, men åker tillbaka på fredag eller lördag. Så om ni vill träffa mig får ni passa på att göra det i veckan! Jag är rik som ett troll så jag kan hitta på vad som helst. Jag är inte svår!



Jag vet, tråkigaste bloggen utan bilder. Bra jobbat för en fotograf. Ska försöka bättra mig!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

bjud mig på en resa så långt bort härifrån som det bara går! :) haha. ne, men ja. vi får hitta på något i veckan :)

2009-06-22 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback