Inte Riktigt Hundra

       2009-06-15 @ 11:58:00
Jag vet inte varför jag inte bara kan njuta. Det känns inte helt rätt. Känns som jag har något outrätt. Men jag har inte det, tror jag inte. Eller så är det bara helt enkelt att jag är rastlös. Hittar ingenting att göra, kan jag inte bara få gå i skolan? Träffa alla mysiga människor igen.

Jag vill resa någonstans, jag har pengarna men ingen att resa med. Vill någon åka med mig någonstans? Jag nöjer mig med Danmark eller vad fan som helst.

Idag ska vi nog åka till Alex. Vet inte när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag tror du vänjer dig vid "friheten" snart :)

och resa vore galet skönt, men jag måste spara pengar. sucks.



:*

2009-06-15 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback