Helt Otroligt

       2009-06-30 @ 12:24:43
När jag kom till Borås igår så gick vi runt lite på stan. Jag gick och beklagade mig över mitt väskproblem på Hultsfred, så vi gick till en väskaffär. Och tro det eller ej, där hittar jag den ultimata magväskan. På rea! Den är rosa och asbra. Seriöst, hur ofta ser man magväskor i affärer?

Sen drog vi och badade, asgött i vattnet. Det var ju så olidligt varmt igår. På kvällen kollade vi på filmen Festival för att peppa, och det funkade. Ge mig måndag nu! Sen gick vi ut och rökte och gungade. Mysmys. Somnade till Scrubs vid fyra eller så.


Till och med gungning blir galet när vi gör det!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

och jag blir så glad för du verkar vara så glad. bra grejer det :D

2009-06-30 @ 13:35:02
Postat av: nadine

jag kollade med på festival igår ^^ haha. Asnice. Pepp pepp pepp :*

2009-07-01 @ 10:46:26
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback