Fredag

       2009-07-24 @ 13:31:01
Tanken var ju att vi skulle ut idag va, hela gänget som på den gamla goda tiden. Men det ser inte riktigt ut att bli så. Det är bara jag och Kaisa som fortfarande är på, och det kanske inte är så party att bara vara två. Hoppas jag och Kaisa kan hitta på något annat ikväll, för det här är typ sista kvällen jag är hemma i Jönköping innan hon åker till Shanghai. Ååååh, jag vill inte! Eller, jag är jätteglad för hennes skull, hon kommer få det helt fantastiskt, men det är henne jag alltid slänger iväg ett sms till när det är något. Det är alltid hon som kommer med de bästa råden och tröstande orden. Hon är en helt underbar vän och jag kommer sakna henne!

Men en sak i taget. Nu ska vi åka och hämta vår nya bil som vi köpt, och jag ska till banken.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Ny bil?! :D Nice! Är det en röd ferrari?

2009-07-24 @ 15:07:43
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kaisa

åh åh aaaaw. sötaste lilla du. aw. men jag kommer sakna dig med. något så otroligt mycket. blö.

vi får se till att ha en galet kul kväll ikväll tycker jag (: :*

2009-07-24 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback