Kött

       2009-07-26 @ 20:07:20
Men ååååh, jag hade skrivit massa, och så bara försvann det? Jag hatar blogg.se, eller firefox eller vad det nu är som orsakar det.

Jaja, det händer inte mycket. Jag jobbade inatt och Alex var ute och söp så vi somnade vid halv sju imorse. Gick upp sen och åt middag hos hans pappa, grillat kött. Sjukt gött. Jag ska jobba inatt också så det blir en lugnt kväll, kanske sätter på en film. Som vanligt.

Börjar tröttna på det här nu. Tur att det bär av till Emmaboda på tisdag, det är nog vad jag behöver. Vi kommer säkert ha askul, får se till att köpa ordentligt med alkohol den här gången, haha. Det kommer inte regna så mycket iaf, enligt prognosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback