Ensam

       2009-07-01 @ 12:26:06
Igår shoppade jag alldeles för mycket för mitt eget bästa. Bland annat två par shorts! Herregud, trodde jag aldrig skulle hända. Kan visa allt sen när jag kommer hem.

Jag och Linda åkte och badade, sen drog vi in till stan igen och shoppade lite till, haha. Klockan sju mötte vi Alex (inte min Alex, jag känner typ 10 stycken Alex och det kan bli lite förvirrande) och satte oss på ett fik. Jag åt världens godaste bakade potatis. Drog hem till Linda alla tre och jag drack öl för första gången på hur länge som helst, och det är fortfarande inte gott. Sen var det krogen som gällde, en tisdag. Kändes konstigt, var ganska dött men vi hade trevligt ändå. Käkade lite och tog taxi hem. Somnade vid två tror jag?

Linda åkte och jobbade innan jag och Alex hade gått upp, och nu har Alex också åkt. Nu är jag alldeles ensam. Men jag ska också dra ganska snart.

Har haft otroligt roligt här, känns tungt att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback