Värsta Känslan

       2009-01-11 @ 00:06:30
Besvikelse. Jag hatar det. Det värsta som finns är att hoppas på något, förvänta sig något, tro något, och så blir det inte så. Jag är så trött på det. Kanske helt enkelt borde sluta hoppas på saker, men det är ju också ett tråkigt liv. Hoppet är det sista som lämnar människan.

För att hoppa direkt över till roligare saker:
Merima var här ikväll, det var mycket trevligt. Vi spelade Guitar Hero World Tour, jag kommer nog aldrig tröttna. Så frukttansvärt kul. Sen kollade vi på Smala Sussie, som helt klart är någonstans på toppen av min filmlista. Det är så jävla rolig, och sorglig på samma gång. Och helt händelserik. Jag hatar långtråkiga filmer.


Pölsa måste vara coolast i världen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

"Jag har rökt i 10 år. Jag har fan inte märkt nått." hahahaha <3

2009-01-12 @ 14:06:05
Postat av: sandra

sussie är asbra :DD

2009-01-12 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback