Slapptask

       2009-01-07 @ 22:51:12
Deeeeeem vilken slapp dag. Har bara suttit och.. gjort ingenting. Suttit vid datorn och TVn och hjälpt till lite med maten.

Tränade iofs wii fit i en halvtimme. Första gången, och det var riktigt kul faktiskt! Innan när jag sett det i reklamen på TV så har jag tänkt att det är patetiskt att vi måste använda oss av TV-spel för att träna nu också, vilket kanske är sant. Men nu när min träningsnarkoman till mamma fick ett i julklapp så tänkte jag att jag kan give it a try. Jag som HATAR att träna och gör det så sällan för att jag verkligen inte har någon motivation kanske kan komma igång nu när det är lite mer lek i det.



Kommentarer
Postat av: Linda

Äre värt elleer? Jag funderar på att köpa vid nästa löning

2009-01-08 @ 13:13:45
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda: Jag tycker det är jävligt kul. ;D Fast man kanske tröttnar, det vet jag ju inte.

2009-01-08 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback