Idétorka

       2009-01-20 @ 10:55:30
Seriöst, sitter på multimedian och vi ska göra en hemsida. Igen. Har redan gjort två stycken för bövelen. Fast nu ska vi involvera flash. Hur som helst har jag ingen aning om vad den ska handla om. Först tänkte jag ett glassföretag, kan ju vara kul lixom. Men hittar inga bra fria bilder på glassar. Och jag pallar inte köpa massa olika sorters glassar bara för att fota dem. Fast faktum är att det inte finns några bra fria bilder alls, så det får nog bli så. Eller har ni någon bra idé?

En sån här fin sida skulle jag vilja göra:
http://www.chocetteszone.com

Jag är blöt om fötterna och snart börjar mitt 2,5h långa hål. Lagom kul, speciellt med tanke på att Stintan inte är här idag. Har inga pengar så jag kan ju inte gå på stan heller. Klaga klaga klaga, det är det enda jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback