Här Vare Tomt

       2009-01-13 @ 12:20:17
Igår kom Alex hit, vi såg på I'm A Cyborg, But That's Ok. Najs film måste jag säga. Inte asbra, men helt klart sevärd. Väldigt udda om inte annat.

På förmiddagen idag hade vi någon temahalvdag, men jag försov mig.
Så snart ska jag åka in för att gå på sista lektionen iaf, expo. Usch, jag vill inte. Alex ligger fortfarande i sängen och gossar. Jobbigt att gå upp då ju.

In other news så har jag spenderat asmycket pengar på typ ingenting. Hade tusen kronor på kontot igår. Köpte en hood på carlings för 200 spänn (vi älskar rea!) och en mössa (dock ska jag nog lämna tillbaka sistnämnda). Sen bjöd jag Alex på thai, vi åt på det nya stället bredvid filmstaden. Det var helt okej, maten var helt okej och stället var mysigt, men det var dyyyyyrt. Jag är skyldig Alex 500 kronor också. Ajaj, det svider. Fast jag har 500 kronor i presentkort också, och idag ska jag få 500 för ett fotojobb. Så, jag klarar mig.

Nu måste jag kila.
Puss på er grisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback