Fotojobb

       2009-01-14 @ 17:42:21
Fyyy vilken hemsk morgon jag hade. För det första var det ett helvete att komma upp ur sängen när Alex låg kvar där och gossade. För det andra missade jag bussen, trots att jag stressade massor. Kutade ut till 25ans busshållplats, för den går oftare. Så kom det en buss som jag hoppade på men den åkte en helt cp väg! Upp till sjukhuset och A6, sen stannade den vid Cigarren. Därifrån brukar det iofs gå bussar ganska ofta in till centrum, men jag missade preciiiis 1an så fick vänta på nästa. Kom bara en kvart försent till lektionen, men jag hatar ändå stressa på morgonen.

Vi gjorde ett litet fotojobb idag. De skulle ha en bild till en annons som ska vara i tidningen, så vi fotade några elever ute vid Munksjöbron. Det var kul med fruktansvärt kallt.


Kaisa med en gigantisk reflexskärm.


Ikväll ska jag lägga över bilder från min gamla staionära dator till min nya externa hdd (700 gig mmmhm!!!) och fixa med lite Jokkmokk- och Parisbilder. Det blir nog en chill kväll.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hahah jag ser ju lagom besvärad ut alltså xD vi skyller på att det var kallt!



härligt med en extern hårddisk hörru! det lär ju du behöva till alla dina bilder :)

2009-01-14 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback