Fin Dag

       2009-01-19 @ 21:56:40
Jag gick hem från skolan, det tog en timme och jag kändemig asduktig, haha. Sen åkte jag och Jes till A6 där jag köpte ett par gula jeans. De är inte sådär assnygga, men de kostade 150 kronor så vafan. De ska vara tajta stuprör egentligen, men "rätt" storlek satt bara fult och var obekväma så jag körde XL, så de är lite semitajta, haha.

Har rensat Jokkmokk-bilder i någon timme nu. Jävlar vadmånga bilder det var, men nu är det "bara" 171 kvar. Ulf ska hjälpa mig välja ut vilka som ska vara med på utställningen.


Måse säga att jag saknar det lite. Var mysigt att sitta där och dricka te, mitt ute i skogen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag har också köpt gula jeans! Haha. Eller beställt, de kommer i veckan. Typiskt fulsnyggt

<3

2009-01-20 @ 11:19:16
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Kmulls

Linda: Haha neeesh, bara snyggt ju! :D Fast mina sitter konstigt, men det göör inget.

2009-01-20 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback