Alla Hjärtans Dag

       2009-02-14 @ 17:17:54
Alla verkar typ hata Alla Hjärtans Dag, haha. Precis det som dagen inte handlar om. Men hur som helst tycker jag det är en ganska fin dag. Jag håller med till tusen om att det är ett sätt för affärerna att tjäna pengar. Jag tycker inte dagen handlar om materiella ting. Jag och Alex har inte gett varandra någonting, men vi håller på att laga supergod mat (kyckling i houng- och limesås) och vi gick en extra mysig promenad i solen.

Ikväll ska vi inte göra så mycket, åker nog en sväng till de andra grabbarna en sväng. Vi var ju där igårkväll, det var rätt trevligt. Vi tänkt gå på bio, men verkar inte bli någonting med det. Kanske ser en film hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas ni får en trevlig kväll! :D



(det hände INGENTING sen på jobbet när du hade gått. så galet onödigt att jag var kvar, haha)

2009-02-14 @ 17:37:35
Postat av: Kmulls

Kaisa: Jaaa, du med. :D Haha, jag kan tänka mig det. Varit med om det många gånger, bara suttit och glott på klockan typ. ^^

2009-02-14 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback