Lägenhetsvisning

       2009-12-10 @ 14:51:12
Japp, jag och Linda ska snart på lägenhetsvisning hos en tjej som bor i en fyra och behöver två inneboende. Hoppas verkligen det går bra, vill inte flytta till den där jävla pyttelilla tvåan..

Hur som helst, om ni vill ha ett armband så vill jag veta er handledsomkrets (plus någon centimeter, för man vill ju inte ha det astajt), vilka färger ni vill ha på banden (går självklart bra med bara en färg också, men max två) och självklart vilken ring. Nu har jag en "Lev Din Dröm" och två "Tro Hopp Kärlek" kvar. Som sagt, 70 spänn plus porto, men det blir nog inte många kronor.

Om man vill ha en vanlig fläta istället för fyrfläta går det bra också. Då ser det ut såhär:


Den här blev dock väldigt ojämn.


Kommentarer
Postat av: Stintan

Jag ska mäta min handled direkt när jag kommer hem :D

2009-12-10 @ 15:58:36
Postat av: nadine

plutten! om du får in en ring där det står hope på eller ja, hopp bara så skulle jag vilja ha (: nadine betyder nämligen hopp. wee. pusshjärtat<3

2009-12-10 @ 16:09:34
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Stintan

Här kommer min beställning:



1 st Lev din dröm

Färger: Ljuslila och mörklila

Storlek: 16 cm



1 st Tro hopp och kärlek

Färger: Rött och orange

Storlek: 20 cm



Hur vill du ha betalt? =)

2009-12-10 @ 21:24:29
Postat av: Stintan

Ps. Jag har lagt till en extra cm på storlekarna så du behöver inte göra större än det jag skrivit.

2009-12-10 @ 21:25:37
Postat av: Clara

Beställning för Clara:

Det är till min kompis,men ta kanske... 16 cm (inräknat extra), färger: svart och rött, ring: Lev din dröm. :D :D :D Hur ska jag betala? Du kanske kan ge mig ditt banknummer så kan ja lägga in det där. ;) Och så armbandet? Hur får jag det? :D puss

2009-12-14 @ 09:29:10
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback