Drar Hem Till Jönnet

       2009-12-20 @ 13:49:50
Jag och Alex drar till Jönköping idag istället för imorgon. Det känns lika bra, vi har inget här att göra ändå. Jag måste iofs packa, men ganska mycket är redan nere. Resten hinner jag med när jag kommer tillbaka till Gbg. Flytta i mellandagarna är ju också ett jävla hittepå, sämsta tajmingen på året ever.

Hur som helst, ska bli skönt att komma hem till lite julstämning. I vår lägenhet är det inte en endaste liten julkula, inga ljusstakar, ingenting! Skönt att slippa pynta visserligen.


Försökte hitta någon fin julbild jag tagit, men jag hade inte en enda!
Därför blir det en bild på en söt ren i ett väldigt snöigt Jokkmokk.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bah, när jag frågade om vi skulle köpa en julstjärna för några veckor sedan så svarade du typ "haha varför ska vi göra det? " :p

2009-12-20 @ 16:53:11
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback