Vart Är Medelhavsvärmen?

       2009-08-10 @ 22:04:49
Inatt var det grymt jobbigt att dela ut tidningar, eftersom det spöregnade och åskade. Det var faktiskt läskigt! Det är ju helt kolsvart och inte en människa ute mitt i natten. Jag vågar inte ens lyssna på MP3 medans jag jobbar, även om jag egentligen skulle kunna göra det. Lite synd att det ska behöva vara så.

Hela dagen har vädret varit okej, bara lite mulet. Men nu regnar det och åskar igen! Hoppas det lugnar ner sig inom några timmar, då jag börjar igen.

Det blir mycket jobbsnack här, men det blir lätt så när hela vardagen kretsar runt jobbet. Vet inte vad jag ska skriva om annars faktiskt. Jo, kan skriva att jag längtar tills jag kan börja göra allt det där jag vill, flytta till Gbg och satsa på foto ordentligt.

På tal om vill jag ha en reflexskärm! Behöver nog lite nya fotoprylar, det skulle säkert sätta igång kreativiteten igen. Hoppas jag och Stintan kan dra ut på en fotorunda snart. Hon är så duktig!


Hade inte tackat nej till en reflexskärm från Falcon Eyes som man kan byta
färger på. Får nog bli nästa inköp! Oumbärlig när man fotar porträtt.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Vi måste träffas snart, men det är ju skitsvårt att hitta tiden när båda jobbar.. Till vilket datum jobbar du?

2009-08-11 @ 09:36:15
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback