Dålig TV

       2009-08-04 @ 18:45:30
Jag har ingenting att göra! Tittar bara på kass TV. Sjukt rastlös och längtar på att livet ska börja. Känns som att alla hittar på saker hela tiden, och här sitter jag och ruttnar.

Om sex veckor, efter sommarjobbet, ska jag ta tag i saker ordentligt. Jag funderar på att åka till Kaisa i Shanghai i några veckor. Hon åkte dit igår och jag är galet avundsjuk! Sen har jag och Linda snackat lite löst om att flytta till Gbg. Det vore najs. Skaffa ett fotojobb, tjänga fett med cash, resa och sen plugga i Gbg. Det är så jag önskar att det blir.

På tal om foto saknar jag mig kamera. Jag är riktigt fotosugen, men den ligger hemma i Jönköping. Åkte ju direkt från Emmaboda till Uddevalla, och nog för att jag tycker att man inte ska vara så rädd om sin kamera utan skita ner den lite så länge man får bra bilder, men jag vill inte supa bort den på festival.


Finaste Kaisa på vår foto- och cykelutflykt på Öland.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

aaaaaaaaw nu saknar jag dig massa. jag är den enda som är vaken i huset o vet inte vad jag ska göra riktigt, hahah. men allt är bra och du ska få höra snart om vad som hänt hittills! lite saker att skratta åt från flyget med ska du få höra! :D

2009-08-05 @ 03:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback