All Work And No Play

       2009-04-01 @ 23:40:40
Mamma mia, idag var jag i skolan klockan åtta. Hade klassråd där vi diskuterade studenten lite. Det går sakta men säkert framåt, skönt att vi börjar lösa det mesta.

Sen var det foto där vi inte gjorde något alls typ fram till klokan elva. Gick på stan i massor av timmar. Jag köpte bal/studentskor (vita pumps, typ 2 cm klack, lite spetsiga) och en studentklänning. Älskar verkligen klänningen, men den är liiite för stor, så får se om den finns i XS. Hallå, jag kan väl för fan itne ha XS som har typ M i vanliga fall? Galet.

Klockan halv fem var jag på jobbet för att sitta i ytterligare fem timmar och glo. Var hemma kvart över tio, heeelt död. Jag måste verkligen duscha, trots att jag inte orkar, sen direkt i säng.

Så sjukt mycket att göra. Har nog fixat utställning åt mina bilder men måste fixa fram förstoringar på dem typ nununu oh jag jobbar på ateljén imorgon till klockan sex. Ska vara hos Alex hela lovet så jag måste fixa det innan dess. Åh, vad jobbigt allting blev.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

lägg upp en bild på klänningen! :D

2009-04-02 @ 19:28:47
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback