15-Timmars-Dag

       2009-04-16 @ 01:08:46
Alltså, jag var i skolan klockan åtta imorse, hade foto och började skriva på min projektrapport och så fick vi se våra Paris-bilder som är utskrivna i sörre format. Stanna i skolan till fem då "mediafesten" började. Niorna var inbjudna för att checka in programmet helt enkelt, vi stog på scnenen och pratade om Paris och våra projektarbeten. Det var en flopp, som alla andra såna här tillställningar. Efter det kutade jag och Stintan över till Brunnen. Var nämligen en tjej som gjorde sitt projektarbete, hon körde "Modell För En Kväll". Alla som ville fick komma dit och det fanns make up-artister och plockmat och liveband och studior och grejer. Så då fotade jag och Stintan alla modeller, för fotograferna som skulle vara med från början hade tydligen dragit sig ur. Det var riktigt kul, några bilder blev verkligen bra. De fick sina bilder med sig hem på en skiva.

Även jag och Stintan blev sminkade. Ingen av oss blev nöjd, haha.


Färgerna blir alltid sjukt mycket daskigare här på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

usch vad hemskt det blev!

2009-04-16 @ 11:13:49
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Clara

haha, är det Stintan?? Det ser snyggt ut. :) Men det ser inte ut som hon. ^^

2009-04-17 @ 17:51:55
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback