Ändring

       2008-09-27 @ 00:52:25
Jag pallar inte lägga hundratals kronor på alkohol.
Jag hatar att bli döv av hög musik och tappa rösten av att försöka överrösta den.
Jag orkar inte fulla killar som dundrar in i en och spiller öl över hela ens arm.
Det värsta som finns är anabola biffar med ADHD som sjunger (läs: skriker) Seven Nation Army-melodin på bussen hem.
Jag vill inte utsätta min stackars kropp för bakfylla.

Ikväll var jag relativt nykter.
Om jag är lika jobbig som alla andra när jag är full så hatar jag mig själv.

Visst, det fanns trevliga stunder ikväll, men det var inte alkoholen som gjorde dem, utan vännerna.

Från och med söndag är jag nykterist.
(Jag har köpt en Passoa som jag måste dricka upp.)
Det tog mig fyra år, men nu har jag insett det.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

det var en konstig kväll igår. och förlåt för byxorna. fast tack för sällskapet! du är bra du :)

2008-09-27 @ 08:10:52
Postat av: Merima

haha va, nykterist på riktigt?

2008-09-27 @ 10:50:56
Postat av: stintan

välkommen till mognadstadiet =)

2008-09-28 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback