Nu Blev Det Vår

       2008-11-04 @ 13:16:31
Idag har jag sovit.
Massor. Sovit bort mina bekymmer.
Idag har jag bara multimedia och jag kände att jag inte riktigt vill handskas med Dan.

Jag drömde att jag var på solsemester i något annat land.
Fick blommor levererade till mig, med papper runt. Fyllde tydligen år.
På pappret stog massa hälsningar från vänner och släkt i Sverige.
Helen hade bla skrivit att jag fick G- på mitt muntliga.
Det var ju lite antiklimax.

Solen har nog vilat upp sig för den skiner som en galning.
Vi kanske hopade över vintern och går direkt till våren?

Kommentarer
Postat av: Clara

haha. vilken dröm du, men du fick nog absolut inte G- haha.

2008-11-05 @ 09:13:55
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback