JAG ORKAR INTE STRESSA!

       2008-11-19 @ 14:38:08
Helvete vad trött jag blir på att stressa.
Har fixat tusen saker idag.

Jag är opepp och jag orkar inte och jag vill inte ens.
Jag vill inte vara ensam i 22h, jag vill bara ligga i älsklings famn.
Jag mår illa och har ångest, men det är väl så det blir när sånt här händer..

Livet är så fruktansvärt kort och orättvist.
Jag försöker andas lugnt och tänka på annat.

Det här skulle ju bli skitkul, något som jag sett fram emot länge.

Aja, peppen kanske kommer när jag väl är påväg.
Nu ska jag fixa det sista.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

du kommer få vara med om en galet häftig sak och du är så jäkla tuff som gör det. hoppas det blir helt fantastiskt :)

2008-11-19 @ 17:48:58
Postat av: Kmulls

Kaisa: Du är så jävla söt. (: Tack för peppen.

2008-11-23 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback