Gött Liv

       2008-11-05 @ 15:42:42
Livet flyter på så jävla bra ibland.

Ringde en viss Leffe (coolaste nicket) idag, om ett jobb.
Vimmelfotograf på Centrum Bar. Jag ska dit på fredag och träffa honom och kanske ta lite bilder.
Sen får vi se hur det blir. Sjukt nervös, håll tummarna för mig!
Speciellt med tanke på att jag aldrig har fotat med blixt innan. Förutom i studio.
Kommer få låna Johans SB600 på fredag, sen får jag köpa mig en egen.
Någon som har tips och trix?

Puss på er mina skruttisar!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

lycka till på fredag :D

2008-11-05 @ 16:52:27
Postat av: Clara

Lycka till min vän <3 det fixar du ;)

2008-11-07 @ 18:08:03
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback