Full Rulle

       2008-11-09 @ 13:46:55
Jag är ju inte speciellt aktiv här, men jag har haft mycket att göra.
Jobbade både i fredags och igår (vilket för övrigt gick ganska bra och var kul!).
Igår var det BP-dagen, träffade Stintan som jag inte  hade sett på 20 dagar.
Fick fina presenter. En scarf i exakt rätta färger, ett armaband och en skiva med Best Of The 90's.
Haha, snacka om att tjejen känner mig. :D Tack igen sötnos.

Imorgon är jag ledig och Alex behöver inte gå i skolan så han stannar inatt med.
Vi tänkte kolla bio och äta på den nya thairesturangen bredvid biografen.
Kanske hinner med att tona hans hår också, det behövs.

Min mamma beodrade mig att rensa bland mina skor som ockuperade hela hallen.
Jag fattar inte vart folk med 10 000 skor gör av dem? De står ju knappast i hallen?
11 par var mina, jag slängde ett par och ställde sex par i klädkammaren.
Det kändes elakt. :(

Nu ska vi äta frulle (lång sovmorgon är grejen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback