Vi Samlar Minnen

       2008-07-16 @ 18:14:21
Det här är nästan min enda lediga vecka under sommaren, och jag är sjuk. Alexander är här och det var meningen att vi skulle hitta på massor, men vi har i stort sett bara degat. Idag skulle vi dockdockdock åkt till Gränna och Visingsö men vädret är ju inte direkt någon bra team player och sviker oss. Hoppas vädret är på bättre humör imorgon, så tar vi trippen då.

Igår spelade vi iaf minigolf. Actionfyllt! Alexander vann och fick bjuda på glass som pris.
Sen var vi på På Pricken Röd, bästa affären evvah! Han som jobbar där är så trevlig också. Jag köpte en bildkalender och en söööt nyckelring med pandor på.


(Muminnyckelringen har jag inte köpt där)

Idag släpade Jes med oss till A6.
Hon fastnade i någon slags Ikea-trans.




Kommentarer
Postat av: sandra

ikea är faktiskt skoj :D

2008-07-16 @ 18:32:02
Postat av: sandra

och fina saker från pricken röd!

2008-07-16 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback