Ninjafylla

       2008-07-13 @ 14:15:05
Åtta stycken glada ungdomar möttes upp på bussen och lyckades ta sig hem till Madde.
Där var det obligatoriskt ölspel med "MIN MAMMA TYCKER" och vattenfallet tog skoningslöst alla med sig in i dimman.
Skyndaskynda in till stan för att hinna med Happy Hour.  Träffade stockholmare. Negern i gänget frågade mig ständigt om råd om hur han skulle få med sig Amanda hem (och ryktet säger att han lyckades). Alkoholen slog K.O på Alex och han försvann sin väg. Hittade honom senare spyandes. Trots dubbelseende och ord som inte kom ut som jag ville  lyckades jag beställa en taxi och få upp min stackars pojke på benen. När vi kom hem däckade Alex direkt och Jes gjorde nudlar åt mig.

Fin kväll ändå.
Hade saknat er brudar!

Kommentarer
Postat av: sandra

det blev fööör mycket i lördags :o bättre nästa gång ^__^

2008-07-14 @ 23:18:49
Postat av: Kaisa

jag tycker kvällen var jättetrevlig bortsett från att det var lite tråkigt för alla som fick i sig lite för mycket. men det borde helt klart göras om snart :D

2008-07-15 @ 13:10:06
Postat av: matilda

åh!

jag hittade din blogg :D

hahaha jag var nog en av dom som fick i sig liiiite för mycket hahaha, as usual då alltså.

men det var trevligt och jag vill väldigt gärna hänga med flera gånger.

2008-07-23 @ 22:45:23
URL: http://skitidetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback