De Sista Solstrålarna

       2008-08-26 @ 21:13:53
Igår kväll sög jag och syster i oss årets sista solstrålar. Vi rökte shisha på en filt i trädgården. Den där Jes alltså, hon är rätt bra när hon vill. Tokig om inte annat!


Är hon inte söt? :*

Idag ringde jag om ett städjobb på Mackmaeriet. Platsen var med största sannorlikhet redan tagen. Cunt. Annars skulle han ringa mig. "Ok". Så då är väl Max mitt sista hopp, haha. Tragiskt. Hoppashoppashoppas de hör av sig! För det är ju annars det värsta som finns, när de inte ens kan ta sig en halv minut att skicka iväg ett mail eller telefonsamtal. Oförskämt.

På torsdag är jag en fri människa, från skolan iaf, så jag ska jobba på fotoateljén typ hela dagen tror jag. Ska åka in imorgon kväll och hämta nyckel. Herregud, om jag känner mig själv rätt tappar jag bort den efter en halvtimme.

I helgen ere full rulle. Alex kommer ju hit dåva, på fredagen. Sen är det utgång för hela slanten. Ska försöka satsa på att vara nykter, för jag har inte råd. "Ok". Åh, det är så kul att gå ut med alla tjejer, alla är helt underbara och roliga och snälla. :* Synd om grabbiga Alex dock. Fast vem klagar när man är surrounded av heta babes? På lördag var det någon dansworkshop som jag och Stintan snackade lite löst om att gå på, men vi får se. På söndag är det dop, lilla systersonen Jonah ska döpas.

Imorgon är det heldag fotoooo. Fattar fan inte hur vi ska få ihop saker att göra för en hel skoldag, haha. Vi brukade alltid få sluta jättemycket tidigare i tvåan, och då hade vi bara en förmiddag. Men kul ska det bli! Längtar. Pratade med Ulf idag , om sommaren och allt möjligt, och jag kan ju säga att bättre lärare får man leta efter. Även om han kan vara lite väl slapp ibland. Jo, ni läste rätt. jag använde orden "för" och "slapp" i samma mening.

Nu ska jag ta mig en macka eller fem och spela Heroes, VÄRLDENS BÄSTA SPEL!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback