Who Run The World? Girls!

       2012-10-30 @ 15:49:47
Tack så mycket för alla gratulationer! Mm eller nä.
 
Hur som helst, idag är det tisdag och det innebär tjejgrupp i Lövgärdet. Ska väl ge mig iväg om en stund. Även om det är sjukt kul så hade jag gett vad som helst för att ligga hemma i soffan hela kvällen.. Kan dock bli så att det är sista gången jag är med eftersom att det förmodligen kommer krocka med mina jobbtider sen. Vore fruktansvärt tråkigt om det blev så.
 
Har fastnat galet mycket för den här låten som Evelina, min grymma handledare på United Sisters, introducerade mig för. Absolut inte alls min slags musik egentligen, men jag vet inte.. Det är något med den här låten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback