Utmattad

       2012-06-29 @ 12:00:51
Herregud vilken kväll det var igår. Vet inte riktigt vad jag kan skriva, skedde lite otrevligheter iaf. Det tog på mina krafter. Dessutom hävde i mig vin för att försöka lugna mig. Det, plus att jag har tränat fyra dagar i rad (träningsvärk i varenda muskelgrupp, skönt men jobbigt), gör att jag inte är på topp idag. Känner mig helt matt och vill bara krypa ner under täcket.
 
Meeeen det ska jag inte göra, för jag ska strax åka iväg på en aktivitet som Arbetsförmedlingen har skickat mig till. Efter det blir det träning igen (åker snart till Grekland, no time to rest!) och sen får vi se vad som händer ikväll. Jag borde vara hemma och ta det lugnt men man lever ju bara en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback