The Wind Is Vänding

       2012-07-31 @ 21:49:41
Äntligen börjar det hända saker!
 
För det första är Alex hemma igen och det är så skönt att ha honom här. Fungerar inte riktigt utan honom. För det andra har jag förmodligen fixat praktik i några veckor på NK American Bakery, hur coolt är inte det?! Ska dit imorgon förmiddag för att prata och planera lite. För det tredje så har jag blivit tillfrågad om jag vill vara volontär för United Sisters, ett projekt som hjälper unga tjejer med tex personliga coacher. Var på intervju för det idag så den 8-9 september ska jag gå en utbildning och sen förhoppningsvis bli ihopparad med en ung tjej som behöver en utomstående vuxen att umgås och prata med. Tror det kan bli riktigt givande och lärorikt!
 
För det fjärde fick jag en glossybox idag, så jag har tagit hand om mig själv med ansiktsmask och grejer. Känner mig fräsch och fin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback