Puh!

       2012-07-25 @ 17:45:53
Vilket jävla väder, va! Asgött, men jag blir helt slut av solen.
 
Har varit på den där jobbsökarskiten, och sen mötte jag upp världens bästa Linda för lite shopping. Blev lite grejer på KappAhl faktiskt, tro det eller ej. Lunch i solen blev det också. Sjukt gött att hänga med Linda, bästa vännen är hon. Ställer upp och lugnar ner mig när jag behöver. Puss på dig!
 
Skulle egentligen åka och träna nu, men jag vet inte.. Har ju faktiskt gått en jävla massa idag, är sjukt trött. Ska nog powernapa och se hur det känns sen. Gäller ju att ligga i nu egentligen, åker till Grekland nästa söndag!
 
 
Köpte bland annat de här söta shortsen. Signe approvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback