Backdrunk

       2012-07-08 @ 01:03:34
Jesus vad bakis jag är idag. Känns som jag aldrig kommer bli helt återställd. Var på Park Lane igår och hade en superkväll fram tills jag tyvärr blev av med min mobil. Igen. Fattar inte hur jag lyckas. Den blev antagligen stulen. Tråkigt som fan men sånt som händer. Det är ju bara en mobil, den går att ersätta. Glad att jag hade en dyr men bra försäkring på den.
 
Annars har jag haft Linda här på besök ikväll för lite vin och massa tjöt. Kollade på Emmabodavideor och blev riktigt sugen på festival, men det blir inget för mig i sommar. Lika bra kanske.
 
 

Småglin!

Kommentarer
Postat av: Yonas

Hahahaha, du måste verkligen vara backdrunk eftersom att du lägger upp tre likadana inlägg på raken ;) hjärtegrynan <3

2012-07-08 @ 03:07:24
URL: http://yonasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback