Wierd

       2011-10-26 @ 12:10:16
Jag skrev igår på facebook att jag ville ha ett jobb, och en bekant (gammal kollega på studion) svarade att hon hade något. Idag ringde hon upp mig och vi bestämde att jag ska komma hem till henne så hon kan visa lite mer vad det går ut på. Hon försökte förklara men jag förstod inte riktigt, haha. Det var nog något åt försäljningshållet, något om nätverk. Hon sa hur som helst att verkar det piss så förtår hon, men jag förlorar ju ingenting på att kolla upp det.

Så jag är pepp! Typ så här pepp:



Kommentarer
Postat av: Kaisa

åååååh det klippet fick mig att sakna dig jättemycket!

2011-10-26 @ 13:38:24
Postat av: Linda

Åh kommer du inte ihåg den skumma killen som var typ vaktmästare när vi bodde i biskopsgården? Som ville att jag skulle ta med mig dig och åka hem till honom och höra om ett "jättebra jobb" som man tjänade aaaaasmycket på.. Var också något såntdär asskumt haha.



Men hoppas det här är lite bättre iaf!

2011-10-26 @ 14:57:18
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

<3 din min när du druckit av ölen, <3 kvarten det tar att ta på sig solglasögonen, <3 "Håll den, jag ska dansa!" och <3 den spontana dansen som faller sig helt naturligt :D:D:D:D:D:D

Det konstiga är dock att det är fotbollen vi pratar om va? Hur kul är fotboll, EGENTLIGEN, på en skala?

2011-10-26 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback