Best Of Photo Booth

       2011-10-31 @ 01:36:18
Har man haft en dator i 3,5 år så kan man ha sparat på sig 603 bilder i ett photo booth-album. Vill dela med mig av några favoriter!



Första bilden jag tog.


Saknar det långa håret lite.


Turkost hår tyckte jag var en bra idé. Lite coolt vare.


Första gången jag var hårmodell!


Prag med världens bästa Linda!


Mänga bilder med baby finns det.


Älskade, gossigaste Kajsa. Saknar henne!


Lägenheten ute i Tuve jag och Linda bodde i när vi
precis flyttat till Gbg. Fy...


Haha! Behöver man en mindre form får man göra en
MacGyver!



Sad panda!


Var arg på en läxa. Fan vad jag inte saknar läxor.


En gång råkade jag sticka en kniv i handen så
blodet forsade.


Septumpiercingen! Den saknar jag också.


Många innan-utgång-bilder.


Gillade denna frisyren. Och det är en söt bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback