SOMMAR!

       2011-04-19 @ 12:46:01
Idag tycker jag det är sommar så jag har min somriga långklänning på mig. Visst är den fiiin? Dessvärre har den en fläck som inte går bort vid bröstet, där av tröjan över. Kommer ihåg hur ledsen jag blev när fläcken hamnade där. Mamma hade köpt klänningen åt mig och jag var så glaaad. Men så spillde jag något litet på den och skulle ta bort det med någon såndär fläckborttagning, men glömde medlet på för länge. Mamma försökte bleka bort den, men det gick inte. Jaja, funkar ju med en tröja över iaf!

Ja, jag är medveten om att jag skrev ett aslångt inlägg om en fläck.



Kommentarer
Postat av: Syster Jensan

Den är jättefin!!! Kram till dig

2011-04-19 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback