Puh!

       2011-04-17 @ 22:37:50
Förlåt för dålig uppdatering! Har haft annat för mig, typ jobbar i tio timmar både igår och idag. Igår kväll valde jag att dega framför TVn istället för att gå ut, trots att Alex inte var hemma. Finns inte mycket som slår känslan av att mysa upp i soffan efter en lång arbetsdag. Ikväll är samma sak fast jag har sällskap av Alex också. Gossiiiiigt!

Kan förresten vara så att jag skaffat mig ett extrajobb. En tjej på jobbet jobbar också på en pizzeria några dagar i veckan, men nu ska hon snart sluta där och då kan jag nog ta hennes plats. Ska följa med i veckan iaf och kolla läget. Jag håller alla mina tummar och tår.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback