Skitdag

       2010-03-11 @ 19:29:05
Jag fick en extra provdag för att de skulle se om jag kunde få ner mina tider. Men ingen har klockat mig. Jag har fotat helt själv utan att någon suttit med i studion. Vår fotoansvarige sa att hon skulle komma in och kolla läget under dagen, men när jag slutade hade hon gått hem för länge sen. Vad är det för jävla stil? Det är ju inte precis så att jag kan ta tiden på mig själv heller. Det känns som att jag varit lite snabbare idag men det är svårt att gissa på om det tagit fem (som varje ombyte ska ta) eller sju minuter.

Förtvivlad, trött och förvirrad. Hoppas jag inte sumpat min chans nu. Ska maila fotoansvarige och fråga vad som kommer hända nu.

Resten av kvällen ska jag dra täcket över huvudet och hoppas på att försvinna.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men shit vad dålig stil! Din andra chans ska ju inte bli lidande bara för att någon annan var oansvarig och glömde klocka dig! Du kanske gjorde jättebra ifrån dig och det kan ju ingen veta nu. Hoppas verkligen att dom ger dig en till provdag då. Kram!

2010-03-11 @ 19:45:50
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback