Helgen

       2010-07-18 @ 22:08:57
I fredags drog jag, Linda och Jonas en liten, liten krogrunda. Började och slutade såklart på Sejdeln, kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt.
I lördags jobbade jag. Mamma kom för att bli fotad, det var riktigt kul och bilderna blev riktigt bra. När jag hade slutat så gick jag, mamma, pappa, Jessica och Jérémy ut och åt. Sjukt god mat. På kvällen drog jag, Linda, Jessica och Jérémy på typ skogsrejv. Eller okej rejv var väl att ta i, men det var svartklubb mitt ute i skogen. De hade släpat ut bord och soffor och dekorerat asmysigt. Dunkadunkamusik som det dansades till och det var fint. Halv fem på morgonen kom vi hem.
Idag har jag, Jessica, Jérémy, mamma och pappa varit i Slottsskogen och kollat lite på djuren och så. Sen åt vi ute igen, på samma ställe. Lika god mat idag också.

Nu sitter jag här, med Lindas gamla dator eftersom att min strömkabel är sönder. Allting går så segt på den här datorn att det knappt är uthärdligt. Men det är ju bättre än inget.

Har massor av fina bilder på mobilen, men det är ju ingen idé att försöka lägga in dem på den här datorn, då dör den väl.

För övrigt är läget inte alls bra. Allt känns riktigt skit. Det knyter sig i magen och jag känner mig riktigt jävla besvärad och deppig. Hoppas det går över tills imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback