Konstigast Ever

       2010-01-27 @ 21:10:21
Alltså, jag TROR att jag har fetaste finnen långt in i örat, en riktig innebrännare, för det är sjukt ömmt och gör lixom ont i hela örat och ner i käken, det ger mig huvudvärk. När jag känner efter så känns det som en liten utbukting, som en finne, men vafan.. Det kan det väl inte vara? Tänk om det är en cancerknöl?

Vad det än är hoppas jag det går över tills imorgon för det gör till och med ont när jag äter och gäspar (när jag rör mycket på käken). Det här är det sjukaste jag varit med om.

Kommentarer
Postat av: Stintan

Jag har haft finne i örat ett par gånger. Inte så långt in att det till och med påverkar käken, men det gör fan så ont i örat. Det är skitsvårt att klämma den också, men mitt tips till dig är att vänta tills den mognar och sen poppa den med en nål.

2010-01-27 @ 21:51:30
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback