Chokladmuffins

       2010-01-19 @ 21:46:06
Ikväll har jag bakat. Terapi. Dessvärre blev de lite brända i botten, för gasugn suger. Får fortsätta exprimentera och se vad som ger bästa resultat. 

Ikväll skulle Linda kommit hem, men hon kommer imorgon. Imorgon skulle Alex kommit, men han kommer på torsdag. Jag tror jag är beroende av sällskap, för jag saknar dem båda två jättemycket. 

Idag har jag vilat upp mig så JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA VAD JAG SKA VÄRVA IMORGON! Ingen ska komma undan! Aaaaah pepepepepppeppepp! 


(I mitt firefox så har redigeringsmenyn ovanför där man skriver inlägget försvunnit, och dessutom byter inte texten rad även om jag gör det, så jag måste öppna safari varje gång jag ska blogga. Vet någon varför det blivit så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback