Årets Hittills Dummaste

       2010-01-07 @ 00:49:01
Satte upp min sänglampa, tryckte på knappen och ingenting hände. Kontakten var i så jag tog ut glödlampan och skakade försiktigt på den, tyckte det skramlade lite i den. Letade ihjäl mig efter nya glödlampor, som jag vet att jag ska ha någonstans, men utan resultat. Tog ut glödlampan ur taklampan, men det var fel fattning så den passade ju inte.

Höll precis på att ge upp tills jag märkte att jag glömt trycka på knappen till förgreningsdosan... Ibland hatar jag mig själv. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Stintan

hahahaha :D har också glömt trycka på förgreningsdosan nån gång. Man blir så trött på sig själv ^^

2010-01-07 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback