Blod Och Shopping

       2010-02-23 @ 14:47:33
Klockan är bara tjugo i tre och jag har hunnit med massor! I vanliga fall så har jag knappt gått upp än, haha.

Jag har varit och tagit blodprover och gjort en liten undersökning för att få ge blod, så nu är jag en stolt blodgivare! Eller ja, jag kommer lämna blod första gången om typ fem veckor. Jag hade tydligen väääldigt bra blodvärden, hon frågade mig om jag tränar mycket, hahahaha.

Jag har shoppat trosor, strumpor och en väska för mina sista pengar. Tur att det är löning på torsdag. Väldigt lite klirr i kassan just nu.

Jag har njutit av solen, helt underbar dag!

Jag har bokat tvättid. Klockan 07.00 på torsdag. Det var den enda tiden jag kunde ta, kommer ju vara helt död.


Favorittrosorna! Har hur många par som helst.



Kommentarer
Postat av: Stintan

Det är mina favorittrosor också :D dom är ju så sköna!

2010-02-24 @ 11:35:14
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback