Älskade Göteborg

       2010-12-27 @ 14:01:47
Sen igår är jag hemma i Götet igen. Åkte direkt till jobbet på morgonen och kom alltså hemhem, till lägenheten, igår kväll. Idag skulle jag jobba halvdag men det var så lite kunder så jag behövde inte komma in. Lika bra, jag har en huvudvärk som bara blir värre och värre.

Så, nu sitter jag här och uppdaterar gmail stup i kvarten för jag väntar på svar om lägenheten. De kanske inte hör av sig via mail iofs, de kanske ringer.. Men man vet aldrig. Åh, jag blir skogstokig! Vill bara få veta!

Här får ni en bild på mig och min skadade tumme. På julafton råkade jag hyvla rakt genom nageln och allt med en osthyvel, haha. Höjden av klantighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback