En Lyckans Dag

       2010-08-20 @ 16:11:14
Jag har ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och köpt en strömsladd till min dator. Den förra gick ju sönder. Okej, jag hade aldrig köpt en ny om det inte vore för att min kära mor och far sa att de betalar den. Den lilla pärlan gick loss på 700 kronor. FÖR EN JÄVLA SLADD. Sinnessjukt.

Dessutom har jag varit och simmat. Jag har ett halvårskort men har inte varit där på minst en månad. Känns lite slöseri med pengar, så nu ska jag ta tag i det igen. En lite rolig grej var ju att en kvinna stog och rakade tårna i duschen. För det första: Vem fan rakar tårna? För det andra: Kan man inte göra det hemma?

Dessutom nummer 2 har jag ätit sushi. Det hör ju inte till ovanligheterna men det är bannemig lika himelskt varje gång.


Så här söt var jag i omklädningsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback