Allmänt

       2010-08-26 @ 17:18:18
Ja, idag sov jag alldeles för länge. Det var skönt. Sen drog jag in till stan, fotade upp de sista bilderna på rullen i Holgan och lämnade in den + en annan rulle på framkallning. En vecka kommer det tydligen ta. Nästa gång går jag till ett ställe där de gör det på plats, i eget mörkerrum. Känns säkrare och går dessutom fortare. Jaja, nu har vi något att se fram emot iaf.

Sedan köpte jag lunch som jag åt på jobbet. Vet inte om det är bra eller dåligt att jag faktiskt äter mat på jobbet även om jag är ledig. Tecken på att jag trivs, kanske. Träffade en jobbarkompis som frågade om jag ville hänga med ut i kväll. Självklart, sa jag. Sen åkte jag och simmade.

Nu tänkte jag städa. Känner mig duktig.



Får jag presentera min nya pojkvän: Kir! Vi har känt varandra i många år.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback