Roligast Med Bästa Tjejerna

       2009-10-10 @ 02:43:40
Igår kom Kaisa och Sandra till mig i Göteborg. Vi gick runt på stan och nojade över vad vi skulle ha på oss på kvällen, haha. Eller iaf jag och Kaisa. Jag letade ihjäl mig efter ett par snygga heels, var nära på att börja gråta och ge upp som en femåring, men till slut hittade jag dem! Helt perfekta, så himla fina. Ska visa bild någon gång.

Sen drog vi hem till mig för att äta lite mat, göra oss iordning till musik i riktig tjejanda och sen drog vi fram kortleken för ölspelet och självklart "jag har aldrig.." tills vi var lagom kalas och fick springa i våra klackar till hållplatsen, det måste sett roligt ut! Typ Bambi på hal is.

Det var Sticky Fingers som gällde, det var helt okej. Lagom stort och ganska bra musik att dansa loss till. Minus för rökrummet! Usch, luktade verkligen som en skorsten sen. Träffade härliga människor och byggde upp en rejäl karatefylla. Ramlade i en trappa och spillde ut cider efter cider. Sjukt kul helt enkelt!

Idag har vi alltså varit rätt sega, jag har gått några ärenden (tar de aldrig slut?) och så har vi ätit. Hoppade på tåget, jag och Kaisa hoppade av i Habo och gick hem till henne. Frida dök upp och vi såg på en film och Idol samtidigt som vi mumsade i oss pizza, godis och chips. Helt underbart mysig kväll!

Nu är jag hemma i Jönköping.
Home sweet home.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack för två helt galet bra dagar <3

2009-10-10 @ 07:30:32
Postat av: Sandra

apbra dagar! pöss <3

2009-10-15 @ 22:57:26
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback