Bröllop

       2009-05-23 @ 20:37:00
Idag var det dags. På med finkläder och beväpna sig med kameran. Min uppgift har i stort sett varit att hålla blixt och bära tung utrustning, men tog även endel bra bilder i kyrkan. Har haft på mig skorna som jag tänkte ha på balen och studenten, men har insett att det är omöjligt. Hela dagen har varit förstörd av blåsor överallt på fötterna. Fruktansvärt. Får införskaffa ett par andra finskor, hur nu det ska gå till.

Hur som helst, det var ett jättefint bröllop med många gäster och bruden var så vacker så jag ville gråta. Vädret var ju på vår sida kan man ju säga. Trevliga var paret också. De kommer säkert leva ett långt och lyckligt liv.

Hinner bara slänge upp en bild här nu, men kommer nog mer imorgon. Vi ska iväg och dricka lite alkohol med Alxes pals. Det har jag gjort mig förtjänt av!


Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

det ska bli väldigt spännande att se resultatet!

2009-05-23 @ 21:32:36
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kaisa

åh vilken fin bild. och herregud vad fin hon var.



jobbigt med dina skor! :/

2009-05-23 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback